Service Management

Service manamagement

Contact

  • medewerkers
  • telefoonboek


  • 'The strength of the team is each individual member, the strength of each member is the team'
    (Phil Jackson, former basketball coach and player)


 

Onderzoekslijnen

  • gedrag, ervaringen en attitudes van klanten in service
  • managen van klanten in diensten
  • service innovatie
  • zorginnovatie
  • operationeel beheer in diensten en gezondheidszorg
  • management van multi-kanaal omgevingen
  • diensten in productondernemingen: servitisatie

Perspectieven

Het Service Management Team is actief binnen de vakgroep Innovatie, Ondernemerschap en Dienstenmanagement.

We verbinden rigoureus academisch onderzoek en leidinggevende relevantie door excellentie na te streven in
onderzoek, onderwijs en service, binnen en buiten UGent door o.a.

  • onderzoekssamenwerking met bedrijven
  • gebruiken van onderzoeksresultaten in de lessen rond service management en events
  • delen van ons onderzoek en onze methodologische skills met andere onderzoekers van onze universiteit