Activerende werkvormen in de lessen chemie
|
|
Nascholing |
Additieven om u te g(e)rieven
|
|
Themawandeling |
Bacteriën als opruimers van ons afval
|
|
Les - Lezing |
Bezoek aan het Museum voor de Geschiedenis van de Wetenschappen
|
|
Interactieve rondleiding |
Brood, een biotechnologisch wonder
|
|
Workshop |
Chemie in de klas: Demonstratieproeven voor de tweede graad
|
|
Nascholing |
Chemie in de klas: Demonstratieproeven voor de derde graad
|
|
Nascholing |
Chemsketch voor beginners
|
|
Nascholing |
Cursuscruisen
|
|
Interactieve rondleiding |
Dag van de Wetenschap
|
|
Wetenschapsfestival |
Fysica en chemie in de keuken
|
|
Workshop |
Geneeskracht van planten: een evaluatie
|
|
Themawandeling |
Glaasje vol? Ga ermee rijden!
|
|
Workshop |
Het microscopisch werkvolk van de waterzuivering
|
|
Workshop |
Ik heb een vraag
|
|
Digitaal platform |
Ing. ON TOUR
|
|
Workshop |
Junior Olympiade Natuurwetenschappen
|
|
Wedstrijd |
Knappe koppen
|
|
Workshopreeks |
Kruip eens in de huid van een onderzoeker
|
|
Interactieve rondleiding |
Maak je eigen microscoop
|
|
Workshop |
Maak kennis met de chemie van het leven en de biologie van moleculen
|
|
Workshop |
Opgraven in de klas: een archeoloog op bezoek
|
|
Workshop |
Scheiden in de scheikunde: Laboschaal?
|
|
Workshop |
Uitboxen@Campus Kortrijk
|
|
Educatief pakket |
Veiligheid in het chemielokaal
|
|
Nascholing |
Vlaamse Jeugd STEM Olympiade
|
|
Wedstrijd |
Vlaamse Olympiades voor Natuurwetenschappen
|
|
Wedstrijd |
Vlaamse STEM Olympiade
|
|
Wedstrijd |
Wat maakt een wetenschapper tot wetenschapper?
|
|
Workshop |
Workshops@Campus Kortrijk
|
|
Workshop |