Hoe de Aula van de Universiteit Gent bereiken

Aula van de Universiteit
Campus Aula, Voldersstraat 9
9000 Gent

Ingang: houten deuren rechts van de stenen pilaren

Met het openbaar vervoer

Vanuit het treinstation Gent Sint-Pieters:

U gaat te voet? Reken dan op 25 minuten wandelen, want Gent Sint-Pieters ligt een kleine 2 km ten zuiden van het stadscentrum.

Met de tram bent u op 15 à 20 minuten aan de faculteit.

Vanuit het treinstation Gent Dampoort:

U gaat te voet? Reken dan op 15 à 20 minuten wandelen, want Gent Dampoort ligt een kleine 1,5 km ten oosten van het stadscentrum.

Met de bus bent u op ongeveer 15 minuten aan de faculteit. Meerdere buslijnen rijden van Gent Dampoort naar het stadscentrum. Gebruik de routeplanner van De Lijn om alle mogelijkheden te zien: gebruik 'station Gent Dampoort' als startlocatie en 'Voldersstraat 9, Gent' als bestemming.

Met de auto

Gent heeft verschillende parkeerzones. Zone Veldstraat, zone Korenmarkt en zone Zuid-Reep bevinden zich op wandelafstand van de Aula.

Let op, sinds 2020 is het centrum van Gent een Lage-Emissie-Zone: controleer of uw voertuig de binnenstad in mag.