DICT breidt dienstverlening uit met ServiceDesk

(17-12-2019) DICT (Directie ICT) richt met de ServiceDesk een fysiek onthaalpunt op, als aanvulling op de telefonisch en via e-mail bereikbare DICT Helpdesk.

Via de baliefunctie van de ServiceDesk wil DICT de algemene dienstverlening verbeteren. Als student kan je bij de ServiceDesk terecht op afspraak na doorverwijzing door een helpdeskmedewerker. Denk bijvoorbeeld maar aan problemen die de helpdeskmedewerkers niet zomaar kunnen oplossen door van op afstand jouw toestel over te nemen. Daarnaast kan je ook multimediamateriaal bij de ServiceDesk afhalen en terugbrengen. Let wel, maak steeds een online reservatie voor het uitlenen van multimediamateriaal.

ServiceDesk_foto1.jpgDe ServiceDesk bevindt zich op de benedenverdieping in gebouw S9 van Campus Sterre en is elke werkdag open van 9u-12u.

Buiten deze openingsuren kan je gebruikmaken van de beveiligde pakjesautomaat voor het afhalen of binnenbrengen van materiaal. Houd daarbij wel rekening met de openingsuren van het S9-gebouw (op werkdagen van 7.30u-18.15u).