DICT breidt dienstverlening uit met ServiceDesk

(28-11-2019) DICT richt een fysiek onthaalpunt op, als aanvulling op de telefonisch en via e-mail bereikbare DICT Helpdesk. Bovendien wordt de in ontvangstname en ontlening ook na de openingsuren gegarandeerd via een pakketautomaat.

Bij de ServiceDesk kunnen jij of je collega’s terecht voor:

  • het afhalen van nieuwe toestellen, multimediamateriaal, SIM-kaarten of multiple choice formulieren
  • het binnenbrengen van defecte toestellen, ontleend multimediamateriaal of ingevulde multiple choice examens
  • advies op afspraak over de aankoop van IT-materiaal of installatie van specifieke software
  • op afspraak na doorverwijzing door de DICT Helpdesk

ServiceDesk_foto1.jpg

De ServiceDesk bevindt zich op het gelijkvloers in gebouw S9 van Campus Sterre en is elke werkdag open van 9u-12u. Buiten deze openingsuren kan je gebruikmaken van de beveiligde pakjesautomaat voor het afhalen of binnenbrengen van materiaal of formulieren. Houd daarbij wel rekening met de openingsuren van het S9-gebouw (op werkdagen van 7.30u-18.15u).

Het maken van een afspraak bij de ServiceDesk kan via het online boekingssysteem.

En verder… geef gerust ruchtbaarheid aan deze nieuwe dienstverlening. Zo helpen we samen onze collega’s en (mede)studenten op goede weg.