Hands-On Digital day 2019

Wanneer
06-05-2019 van 09:00 tot 17:30
Waar
Campus Aula
Voertaal
Nederlands
Voeg toe aan mijn agenda

Op 6 mei 2019 organiseert CEPEC in samenwerking met de Persuasieve Communicatie divisie van NeFCA de 'Hands-On Digital day 2019'.

Tijdens deze dag zullen zowel sprekers uit de praktijk als internationale onderzoekers de nieuwste trends in digital marketing bespreken. Inschrijven kan tot 15 maart 2019. 

 

Programma:

9u – 9u30           Kick Off

9u30 – 10u         The Future of Digital Marketing (Dallas, Jan Algoed)

10u - 12u             Hands-On Digital I, II, III

12u – 13u             The (Marketing) Story of Tony’s Chocoloneley (Tony’s Chocolonely, Ynzo van Zanten)

13u – 14u             Lunch

14u – 14u45         Smart Advertising on Television (SBS, Jeroen Coeymans)

14u45 – 15u30    Digital Ad Standards in Europe (EASA, Justina Raizyte)

15u30 – 15u45    Koffiepauze

15u45 – 16u30    Insights into Digital Marketing Research

16u30 – 17u15     Successfully targeting consumers in a digital age (AG Consult, Karl Gilis)