Masterstudenten Communicatiemanagement pitchen hun strategisch marketingplan voor Coca Cola

(22-12-2017)

In het kader van het vak Marketingcommunicatie hebben de Masterstudenten Communicatiemanagement dit semester hard gewerkt aan een groepsopdracht waarbij ze zelf een strategisch marketingplan (inclusief een communicatiecampagne) moesten ontwikkelen voor Coca-Cola.

De groepen met het beste marketingplan werden op 20 december 2017 uitgenodigd op het hoofdkantoor van Coca-Cola België om hun ideeën te komen pitchen. Coca-Cola was erg onder de indruk van de motivatie, inzichten en presentaties van de studenten, en bedankte hen dan ook met een goodiebag vol met leuke prijzen. Eén van de groepen werd ook bekroond als ultieme winnaar van de Coca-Cola challenge; een prestatie die werd beloond met gratis tickets voor Rock Werchter of Pukkelpop! Proficiat Verona Custers, Laura Deleye, Tilde Vandebuerie, Jill Van Der Biest, Marijke Van Der Veken en Elke Van Broeck met deze overwinning!