Sara Gabriels & Delphine Hofman (ALDI België)

Sara Gabriels en Delphine HofmanSara Gabriels

Over Sara

In 2015 studeerde ik af als Communicatiewetenschapper in de afstudeerrichting Nieuwe Media & Maatschappij. Gepassioneerd door sociale media en digitale marketing, maakte ik na enkele jaren aan de agentschapskant, in 2020 de switch naar de klantzijde. Bij ALDI bouw ik samen met het social media team dag in dag uit aan onze contentstrategie voor ALDI Belgium.



Over DelphineDelphine Hofman

Na het behalen van mijn master Multilingual Communication, was ik 2 jaar aan de slag bij het internationaal PR-bedrijf Hill+Knowlton als account executive. Midden 2020 maakte ik de overstap naar ALDI Belgium waar ik als communicatie- en PR-professional insta voor corporate communicatie & product PR.

Korte intro over de lezing

De marketing- en communicatie-afdeling bij ALDI Belgium werd in 2011 opgericht. Anno 2021 zijn er +/- 60 collega’s aan boord met een enorm gediversifieerd takenpakket. Tijdens deze lezing nemen we je mee in de wereld van de Marcom-afdeling van de leidende discounter in België: we gunnen je een unieke blik in de coulissen van onze marketingcampagnes, hoe deze vanuit een omnichannel aanpak vertaald worden over de verschillende kanalen heen en hoe pers, communicatie en contentcreatie naadloos in elkaar overlopen. Tot binnenkort?

Wanneer?
Donderdag 28/10 om 11:00

Waar?
Ceremoniezaal (Aula, Volderstraat)

Streaming
Volg nu live

Fysiek de lezing bijwonen?
Schrijf je in