Uitdagingen voor diepzeeonderzoek in de 21e eeuw

Waar/Wanneer? - Voordracht - Inschrijven? - Andere voordrachten

Waar/Wanneer/Bereikbaarheid?

donderdag 8 november 2018 - 19u-20u: voordracht + aansluitende receptie
Faculteit Wetenschappen - Campus Sterre - Krijgslaan 281 - Gent - gebouw S9 - 2e verdieping - Aud.A2
De campus is gemakkelijk bereikbaar met de fiets, de bus en de trein. (De campus ligt op wandelafstand van station Gent-Sint-Pieters.)
Indien u toch met de wagen komt kan u op de avond van de lezing de campus op- en afrijden. De slagbomen zullen open staan of automatisch openen wanneer u voorrijdt. Er is een lift in het gebouw aanwezig.

Voordracht

Prof. Ann Vanreusel - Vakgroep Biologie - Onderzoeksgroep Mariene Biologie

Hoe ziet het leven in de diepzee eruit? Wat weten we vandaag al en wat blijven voorlopig de grote onbekenden? Wat zijn de uitdagingen voor onderzoek en beheer in relatie tot klimaatsveranderingen, diepzeeontginning en verzuring?

Inschrijven

U kan uw aanwezigheid aangeven via de EventManager. U ontvangt dan een bevestigings-e-mail waarin nog eens duidelijk locatie, datum en uur staan vermeld. Het is wenselijk om dit te doen omdat wij u dan in geval van een wijziging onmiddellijk via e-mail op de hoogte kunnen brengen. Mocht u last minute toch niet kunnen aanwezig zijn, dan is het niet nodig dat u ons hiervan op de hoogte brengt.

Andere voordrachten

Deze voordracht maakt deel uit van een reeks ingericht in het kader van Public Outreach. Zo brengen we actueel onderzoek aan de faculteit wetenschappen tot bij een breed publiek. Bekijk het volledige programma voor 2018-2019.

Wenst u voortaan op de hoogte te blijven van deze voordrachten, schrijf u in op onze . (Enkel klikken en versturen).