Kelly Van Lancker heeft de derde prijs gewonnen tijdens de `Pitch Perfect Postdoc - competitie.

(15-11-2023) Personalizing Psoriasis Care: A Statistical Revelation

Kelly Van Lancker, post-doctoraal onderzoeker verbonden aan de vakgroep Toegepaste Wiskunde, Informatica en Statistiek van de faculteit Wetenschappen aan de Universiteit Gent, heeft de derde prijs gewonnen tijdens de `Pitch Perfect Postdoc'-competitie. Deze competitie vond plaats als onderdeel van de `UGent Postdoc day'. Tijdens het evenement kregen postdocs de uitdaging om hun onderzoek op een niet-technische manier binnen 3 minuten uit te leggen. In haar pitch met de titel 'Personalizing Psoriasis Care: A Statistical Revelation' deelde Kelly hoe haar onderzoek in (bio)statistiek kan bijdragen aan gepersonaliseerde aanbevelingen voor het behandelen van Psoriasis.