Masterproefbeurs 2018

De vakgroepen EA05 (Informatietechnologie - INTEC), EA06 (Elektronica en Informatiesystemen - ELIS), en EA07 (Telecommunicatie en Informatieverwerking - TELIN) zetten al jaren samen de deuren open om studenten van FEA een blik te gunnen op het onderzoek waarmee ze bezig zijn.

Dit jaar ontvingen we op vrijdag 16 februari heel wat studenten in de iGent toren in het Technologiepark in Zwijnaarde.  Daar werd een eerste contact gelegd tussen studenten en mogelijk toekomstige promotoren en begeleiders uit deze bovenstaande vakgroepen.

Na de beurs, en voor de studenten hun keuze moeten finaliseren, kunnen onderzoeksgroepen hun eigenlijke labo's nog openstellen, en we raden elke student aan persoonlijk met promotoren en begeleiders te gaan praten over mogelijke onderwerpen. Het gaat immers om 18 of 24 studiepunten uit je laatste studiejaar, een  belangrijke investering van jou én je promotoren en begeleiders.  Neem alvast een kijkje op PLATO.