Onderzoeksnamiddag Forensische Orthopedagogiek '(Af)Grenzen van een (nieuw) vakgebied' - 15/12/2023

(14-11-2023) Op vrijdag 15 december om 13.30 uur staat de jaarlijkse onderzoeksnamiddag van de vakgroep Orthopedagogiek van Universiteit Gent gepland.

Dit jaar staat de schijnwerper gericht op de forensische orthopedagogiek, een relatief recent vakgebied dat desondanks diepgaand verankerd is in de geschiedenis van de orthopedagogiek.

Aan de hand van boeiende lezingen van diverse experts bieden we inzicht in dit evoluerende vakgebied en onderzoeken we de complexiteiten verbonden aan de heldere begrenzing ervan.

De onderzoeksnamiddag richt zich tot orthopedagogen, praktijkwerkers, studenten, docenten en onderzoekers die werken met kinderen, jongeren en volwassenen in kwetsbare situaties.

Inschrijven kan via deze link.

Onderzoeksnamiddag Forensische Orthopedagogiek