Info Week van de Criminologie

Logo Week van de CriminologiePraktische info

Plaats van de voordrachten:

• Project Actuele Criminologie: Lokalen Paddenhoek + Academieraadzaal Voldersstraat (Aula), Gent.

Het overzicht van de presentaties met bijhorende locaties vindt u op het overzichtsdocument.

• Update in de Criminologie: Filmzaal (Film-Plateau), Paddenhoek, Gent.

Het avondprogramma kan u op de flyer terug vinden.

Inschrijving:

Inschrijving is voor beide onderdelen apart of samen mogelijk en kan ten laatste op donderdag 18 mei 2017.
De studentenpresentaties zijn gratis.
De deelnameprijs per avond bedraagt 30 Euro*. Voor de deelname aan de volledige lezingenreeks van de Update (3 avonden) wordt een bijdrage van 60 Euro* gevraagd. In dit bedrag zijn catering en de uitgave van de lezingen in boekvorm inbegrepen.
*Magistraten, gerechtelijk stagiairs of personeelsleden van een griffie of parket kunnen een beroep doen op betaling door het IGO. Voor hen die zich inschrijven doch niet effectief aanwezig zijn, neemt  het Instituut voor gerechtelijke opleiding de eventuele kosten niet ten laste. Vervanging door een  collega is evenwel toegestaan, die dan met vermelding van naam en functie tekent naast de naam  van de vervangen collega.

Routebeschrijving:

• Een overzicht van de locaties vindt u op het plannetje van de gebouwen van de faculteit.
  • Met het openbaar vervoer

Vanuit Gent-Sint-Pietersstation:
Neem tram 1 (richting Evergem/Wondelgem) of 2 (richting Melle-Leeuw)
Stap uit aan halte Korte Meer (tram 1) of Zonnestraat (tram 2). De Voldersstraat is de tweede straat rechts in de Korte Meer. De Paddenhoek bevindt zich aan uw rechterkant na het Aulagebouw.
Vanuit Gent-Dampoort:
Neem bus 3 (richting Mariakerke), 38 of 39 (richting Blaarmeersen)
Stap uit aan halte Korenmarkt. Neem de Veldstraat en sla de tweede straat links in (Voldersstraat). De Paddenhoek bevindt zich aan uw rechterkant na het Aulagebouw.

• Met de wagen:

Check uw reisroute in Gent via het Circulatieplan:

Contact: