Residentie Field (bij verhuurder Upgrade)

Een residentie is geen home! Kijk en vergelijk alle facetten van het wonen via de beschikbare informatie.

In de residenties van Upgrade Estate wordt ingezet op het creëren van een echte community en het mogelijk maken van een onvergetelijke studententijd bij Upkot.

Daarnaast staat duurzaamheid volledig centraal en dit zowel op sociaal als op ecologisch vlak.

De bruisende community wordt aangewakkerd door onze Upkot coach die evenementen zal organiseren om de studenten te laten connecteren met elkaar. De gedeelde faciliteiten en ruimtes van Upkot helpen hier natuurlijk bij en zorgen voor het nodige extra comfort voor de studenten.

Deze residentie is nog in opbouw, en kan dus niet bezocht worden.

Je kan echter zeker via het promofilmpje van de verhuurder (voor investeerders) ook als kandidaat-bewoner al een zicht krijgen op het samenleven in de residentie.

Type wooneenheden

Deze locatie heeft verschillende types wooneenheden ter beschikking:

Daarnaast zijn er ook gemeenschappelijke voorzieningen in het gebouw

Adres: FIELD, Elyzeese velden 13 - B-9000 Gent

Eigenschappen van de kamers

Interne benaming: UPKAMER

• Grootte: 12 m²
  • Wastafel
  • Inventaris wordt nog voorzien
  • Virtueel bezoek

Opgelet: elke student dient een matras en eventuele andere meubeltjes zelf te voorzien.

Eigenschappen van de kamers plus

Interne benaming: UPCOMFORT

• Grootte: 15 m²
  • Wastafel, toilet, douche

Eigenschappen van de studio's

Interne benaming: UPCOMFORT+

• Grootte: 21 m²
  • Wastafel, douche toilet
  • Kitchenette met koelkast (en diepvriesvak), een microgolfoven, een kookvuur (2 platen) met dampkap
  • Inventaris wordt nog voorzien
  • Virtueel bezoek

Eigenschappen van het gebouw

75 studentenkamers in een rustige omgeving nabij het water en toch dichtbij het centrum. Een zalig speelveld voor elke student.

Meer informatie?

Foto's van vergelijkbare units in andere Upkot-residenties