Voortplanting gezelschapsdieren

Over ons

Ons team wordt geleid door Prof. dr. Ann Van Soom. Wij zijn beschikbaar om problemen en vragen betreffende de voortplanting van uw hond of kat te behandelen. Belangrijke of moeilijke cases worden in team besproken en geëvalueerd.

Prof.dr. Ann Van Soom

Hoofd, DVM, Dipl ECAR

Joke Lannoo

Dierenarts

dr. Guillaume Domain

Dierenarts, postdoctoraal medewerker, Dipl. ECAR

drs. Penelope Banchi

Dierenarts, doctoraatsstudent

drs. Florin Posastiuc

Dierenarts, doctoraatsstudent, ECAR resident

drs. Lotte Spanoghe

Dierenarts, doctoraatsstudent

Wat we doen

In de kliniek voortplanting gezelschapsdieren kan u met uw hond of kat terecht voor alle gynaecologische vragen en problemen. Deze klinische dienstverlening wordt gecombineerd met de praktische vorming van de laatstejaarsstudenten diergeneeskunde van de Universiteit Gent. Door de nauwe samenwerking met de andere diensten van de kliniek kleine huisdieren van de faculteit diergeneeskunde kunnen we u een hoge kwaliteit van onze diensten met onderbouwde handelingen en behandelingen bieden.

Naast dienstverlening en onderwijs, wordt er op de kliniek voortplanting ook wetenschappelijk onderzoek verricht. Dit klinisch onderzoek is er vooral op gericht de huidige behandelingsmethoden te verbeteren. Resultaten van deze studies worden gepubliceerd in wetenschappelijke tijdschriften en voorgesteld op internationale congressen.

Kitten