Vacature voor een assistent/doctoraatsstudent

(14-11-2023) De onderzoeksgroep Corporate Finance is op zoek naar een assistent/doctoraatsstudent die een doctoraatsproefschrift wil uitvoeren in het domein van bedrijfsfinanciering.

JOUW OPDRACHT

• Je besteedt minimum 50% van je opdracht aan wetenschappelijk onderzoek in het kader van de voorbereiding van een doctoraatsproefschrift in het domein van Bedrijfsfinanciering. Mogelijke onderzoeksdomeinen zijn onder andere entrepreneurial finance, financial intermediation, dividend policy, mergers and acquisitions.
  • Je levert bijstand bij het onderwijs van de vakgroep in het domein van Bedrijfsfinanciering.
  • Je werkt mee aan de interne en externe dienstverlening van de vakgroep.

JOUW PROFIEL

• Je bent houder van een diploma van Master in de Economische of Toegepaste Economische Wetenschappen (Business Economics), of Handelsingenieur (Business Engineering), of Handelswetenschappen. Aan de diplomavoorwaarde moet voldaan zijn op datum van aanstelling
  • Voor diploma’s behaald buiten de Europese Unie dient een gelijkwaardigheidsattest van NARIC voorgelegd te worden
  • Je hebt interesse in wetenschappelijke en/of projectmatig onderzoek en dienstverlening
  • Onderwijservaring en deelname aan nascholing, conferenties etc. strekt tot aanbeveling
  • Je beschikt over didactische en communicatieve kwaliteiten

Deadline voor kandidaturen: 16.01.2024. Indiensttreding op 1.09.2024. Volledige tekst van de vacature en instructies voor kandidaturen.
Meer informatie: prof. dr. Virginie Mataigne.