Over de vakgroep

De vakgroep is één van de vijf vakgroepen die werkzaam zijn binnen de Faculteit Economie en Bedrijfskunde van de Universiteit Gent.

Ze is verantwoordelijk voor academisch onderwijs, wetenschappelijk onderzoek en wetenschappelijke en maatschappelijke dienstverlening in de domeinen  Consumentengedrag, Data Analytics, Ondernemerschap en Innovatie, Service Innovatie en Design, HRM en Organisatiegedrag.

De verschillende onderzoeksteams van de vakgroep bestaan uit gedreven onderzoekers die willen bijdragen tot de uitbouw van een competitieve en dynamische economie.

De vakgroep wil zowel voor de studenten als voor de personeelsleden een creatieve, dynamische en stimulerende omgeving creëren waarin zij zich ten volle kunnen ontplooien.

Dienstverlening