Residentie "Eddies" (Campus Vesalius/UZ)

Een residentie is geen home! Kijk en vergelijk alle facetten van het wonen via de beschikbare informatie.

In een residentie voorzie je bijvoorbeeld zelf je toiletpapier en matras.

Lees alle huisregels na in het intern reglement.

Belangrijk om weten: de verhuurder stelt ook wooneenheden ter beschikking om te huren via hun eigen website.
Weet echter dat de huurprijs, provisie (EGW-kosten) en waarborg bij een toewijzing via onze kameraanvragen in oasis, anders is met slechts één huurprijs (inclusief kosten) en slechts beperkte waarborg.

Type wooneenheden

Deze locatie heeft 1 type van wooneenheden ter beschikking:

Daarnaast zijn er ook gemeenschappelijke voorzieningen in het gebouw

Adres: Keramiekstraat 80A- B-9000 Gent
Routebeschrijving

Eigenschappen van de kamers

• Grootte: 10 m²
  • Gemeubileerd (bed, kleerkast, bureau)
  • Wastafel

Alle kamers zijn identiek in oppervlakte en uitrusting. Er worden een inklapbaar bed, bureau, legplanken en kleerkast voorzien.

• Afmetingen bureel:
    • 0.56 *2.46m
  • Afmetingen legborden:
    • 0.3 * 2.50m (tweemaal) en 0.4 * 2.50m (éénmaal)
  • Afmetingen bed:
    • 0.9 * 2m (afstand van opengeklapt bed tot andere muur is 1m50)
  • Afmetingen kleerkast:
    • 1.05 * 0.5 * 2m
  • Spiegel, legplankje onder spiegel en handdoekendrager zijn voorzien.
Opgelet: elke student dient een matras, gordijnen, bureaustoel, vuilbak en eventuele andere meubeltjes zelf te voorzien.

Voor gordijnen is er een rail met haakjes in de kamer voorzien (lengte rail: 245cm), al wordt aangeraden om voor twee gordijntjes te kiezen van 2x133 cm.

• Hoogte 140cm indien tot vensterbank
  • Hoogte 148cm indien tot op bureau
  • Hoogte 146 cm wordt aangeraden door studenten
Ook toiletpapier dient de student zelf te voorzien.

Eigenschappen van het gebouw

• Gebouw is 7 verdiepingen hoog, 6 verdiepingen (2 tot 7) met 2 vleugels met elk 25 kamers, 5 douches en 5 toiletten
  • 6 keukens, 6 eetruimtes met tafels en stoelen, 6 (anders ingerichte) ontspanningsruimtes met zetels, pingpongtafel of ander sport- of spelmateriaal.
  • Niet alleen UGent-studenten in het gebouw
  • Gemeenschappelijke douches, toiletten en keuken(s) op elke verdieping

• Studentenrestaurant in gebouw (met volledige korting voor bewoners, zoals hogeschoolstudenten betalen)

• Gangverantwoordelijken die de Student coach bij problemen 24/7 kunnen bereiken

Elke gedeelde keuken is voorzien van enkele gedeelde koelkasten, diepvriezers, micorgolfovens, heteluchtovens en telkens twee kookplaten. In de gedeelde koelkast pak je jouw etenswaren best goed in en geef je ook je kamernummer te kennen. Ook beschik je over een keukenkastje, waar je jouw keukenspullen kan opbergen.

Meer informatie?

Beschikbare foto's