Prioriteitenlijst kamers, kamers plus en studio's

Prioriteit** Soort aanvraag
1 Heraanvragers
2 Nieuwe aanvragers – generatiestudenten, 1e maal ingeschreven voor een 1e bachelorjaar, met prioriteit*
3 Nieuwe aanvragers met prioriteit* – niet-generatiestudenten
4 Nieuwe aanvragers – generatiestudenten, 1e maal ingeschreven voor een 1e bachelorjaar, zonder prioriteit*
5 Nieuwe aanvragers zonder prioriteit* – niet-generatiestudenten

Generatiestudenten, die een eerste aanvraag indienen, zijn prioritair t.o.v. ouderejaarsstudenten, die een eerste aanvraag indienen.

* Bij je kameraanvraag kan je je prioriteit laten onderzoeken. Je krijgt prioriteit als toekomstig beursstudent én als bijna-beursstudent.
Je kan op basis van jouw specifieke sociale en/of financiële omstandigheden eveneens prioriteit krijgen na een individueel dossieronderzoek.

** UITZONDERINGEN BLIJVEN VOORBEHOUDEN AAN DE SOCIALE DIENST.

Klik hier om - na je kameraanvraag te hebben ingediend - prioriteit aan te vragen of je beursstatus voor volgend jaar te laten onderzoeken

De verschillende homes en hun ligging?

Wat is de huurprijs?

Aanvraag indienen