Studenten tussen 18 en 22 jaar gezocht voor een onderzoek naar stress in het dagelijks leven

(14-03-2024) Universiteit Gent is geïnteresseerd in welke stressfactoren studenten dagelijks ervaren en hoe ze ermee omgaan. Op die manier hopen we stressinterventies beter te kunnen afstemmen op de noden van de studenten.

Via een app op je smartphone (m-Path) zal je gedurende 6 dagen 10 keer per dag gevraagd worden om te rapporteren over je stressniveau en je manier van omgang met stress. Elke bevraging neemt minder dan 2 minuten in beslag. Voorafgaand vul je ook eenmalig 2 korte vragenlijsten in over mentaal welzijn (duurtijd 5-10 minuten). Als bedanking voor je deelname ontvang je een cinematicket van Kinepolis.

• Doelgroep: Studenten tussen 18 en 22 jaar oud die in het bezit zijn van een smartphone
  • Uiterste datum: 2024-03-31
  • Vakgroep: Ontwikkelings-, Persoonlijkheids- en Sociale Psychologie