UGent zoekt directeur Human Resources

(07-11-2023) De UGent zoekt een nieuwe directeur Human Resources, die tijdens en na de transformatie van de centrale administratie het HR-beleid van onze universiteit in goede banen zal leiden.

De Universiteit Gent telt meer dan 10.000 personeelsleden die actief zijn binnen een van de elf faculteiten of binnen de ondersteunende centrale administratie.

Deze laatste is in volle transformatie. De huidige negen directies zullen tegen september 2024 op een andere wijze georganiseerd en in drie departementen geïntegreerd worden.

Directeur Human Resources

De huidige directie Personeel en Organisatie zal na de transformatie geïntegreerd worden in het departement dat HR, financiën en bestuurszaken omvat. De directeur HR zal ook in deze nieuwe structuur de leiding nemen over het HR-beleid van de UGent. Tot het takenpakket behoren zowel het optimaliseren en duiden van het HR-beleid en de bijhorende processen, alsook het leiden van het uitgebreide team dat de concrete realisatie van dat HR-beleid op dagelijkse basis opvolgt.

Verdere doorgroei in de structuur van het toekomstige departement behoort tot de mogelijkheden.

De vacature staat open voor alle geïnteresseerden, zowel intern als extern. Solliciteren kan tot 1 december 2023.