Gezocht: fair trade ambassadeurs 2023-2024

(04-07-2023) Ben jij een UGent-student met een hart voor fair trade en wil je jouw liefde graag mee uitdragen binnen jouw faculteit?

Zwelt jouw hart ook als je eindelijk fair trade bananen ziet liggen in je favoriete supermarkt? Koop je zelf meestal kledij geproduceerd onder eerlijke arbeidsomstandigheden? Organiseer volgend academiejaar samen met de fairtrade-ambassadeurs van de andere faculteiten een ware fairtrade-mocktail-battle tijdens de Week van de Fair Trade en bedenk zelf die extra edgy en faire activiteit binnen je faculteit!

Je krijgt een vrijwilligersvergoeding en we geven je materiaal om je wildste activiteiten te kunnen organiseren! Het UGent fairtradeteam zal je ook inhoudelijk ondersteunen. Dit ambassadeurschap staat natuurlijk ook extra mooi op je toekomstige CV!

Voel je de strijd in jou borrelen? Schrijf je hier in! Bij meerdere kandidaturen per faculteit, volgt er een kleine selectie.

Week van de Fair Trade

De Week van de Fair Trade is een jaarlijkse campagne die fair trade en fairtradeproducten begin oktober tien dagen lang op een originele manier in de kijker plaatst in heel België. Meer info: Week van de Fair Trade van 4 tot 14 oktober.