Kan jij stemmen tijdens de interne verkiezingen?

(12-03-2024) Van maandag 22 april (7u) tot en met donderdag 25 april 2024 (12u) organiseert de UGent interne verkiezingen. Een eerste stap in de aanloop naar deze verkiezingen is het bekendmaken van de kiezerslijsten.

Of jij stemgerechtigd bent en tot welke kiezersgroep je behoort kan je vanaf vandaag terugvinden op onderstaande verkiezingstoepassing.

Je vindt er ook alle andere praktische informatie zoals de voorwaarden om te mogen stemmen.

Tijdens deze verkiezingen worden de vertegenwoordigers aangeduid van het assisterend academisch personeel in

• de Raad van Bestuur
  • de raden van de faculteiten

Er zijn ook verkiezingen voor de studentenvertegenwoordigers in

• de Raad van Bestuur
  • de raden van de faculteiten
  • de Sociale Raad

Meer info

• Meer informatie en alle andere praktische informatie zoals de voorwaarden om te mogen stemmen: Verkiezingstoepassing.
  • Met vragen kan je steeds terecht op het secretariaat van de verkiezingscomissie via: verkiezingen@ugent.be