Jouw ontwerp op de nieuwe UGent-sweater?

(03-04-2024) Doe mee aan de designwedstrijd voor de nieuwe UGent-sweater. Het winnende ontwerp komt in het assortiment van de UGent-shop en de winnaar krijgt bovendien 250 euro. Enkel UGent-studenten kunnen deelnemen.

Wat kan je winnen?

• Jouw ontwerp op de nieuwe hooded UGent-sweater, die zal verkocht worden in de online en fysieke UGent-shop
  • Een exemplaar van de sweater
  • 250 euro als beloning voor je creatieve werk

Wanneer is de deadline?

Dien je ontwerp ten laatste op 24 mei 2024 om 23u59 in.

Hoe verloopt de wedstrijd?

Er is één model van sweater met kap. Die is duurzaam en maatschappelijk verantwoord geproduceerd, uit 85% biologisch katoen en 15% gerecycleerd polyester.

Designwedstrijd UGent-sweater - beschikbare kleurenMaak een ontwerp voor deze sweater:

1. Kies je favoriet uit de vijftien beschikbare kleuren.
    Download de hoge resolutiebestanden
  2. Maak een ontwerp dat voldoet aan de volgende voorwaarden:
    • Voor- en/of achterzijde van de sweater
    • Drukoppervlak is max. 30 cm breed op 40 cm hoog (zowel voor- als achterzijde)
    • Verwerk zichtbaar en leesbaar de tekst 'Ghent University' in je ontwerp. Het (niet aangepaste, opgeknipte of vervormde!) UGent-logo mag ook opgenomen worden, maar dat is niet verplicht.
    • Gebruik max. 4 kleuren in je ontwerp, bij voorkeur max. 2
  3. Lever je ontwerp digitaal aan als PDF-, JPG-, PNG-, InDesign-, Photoshop- of Illustrator-bestand via onderstaand formulier.

Een jury bestaande uit vier medewerkers van de directie Communicatie en Marketing van de UGent, de directeur Communicatie en Marketing van de UGent en de leverancier van de UGent-shop (Unigear bvba) zullen een beperkt aantal ontwerpen selecteren. Uit die ontwerpen zullen studenten (via een stemformulier of een social poll) de winnaar mogen selecteren.

Dien je ontwerp in

Vul het wedstrijdformulier in, waarbij je je ontwerp uploadt en akkoord gaat met het reglement.

Ik doe mee